wtorek, 29 grudnia 2015

...NIE TYLKO NA ŚWIĘTA!!!

Chyba każdy z nas postawiony był w sytuacji, gdy "wigilii nadszedł czas" a tu okazuje się, że nie ma w co zapakować prezentu! Nie mam tu na myśli prezentów opakowanych w firmowe kartony, które łatwo można zapakować w papier prezentowy dostępny w marketach, lecz prezenty o "nieokreślonych" kształtach.
Ja również przeżyłam to ostatnio na własnej skórze... i wpadłam na pomysł! Wydrukowania papierów domowym sposobem i przygotowania własnoręcznie toreb prezentowych! W dobie XXI wieku większość z nas ma dostęp do komputera i drukarki atramentowej bądź laserowej (to oczywiście wersja dla leniwych). Bardziej twórcze osoby zachęcam do korzystania z własnych pomysłów artystycznych i ręcznego ozdabiania papierów (...ale o tym może w kolejnym poście).

...moje prezenty były świąteczne, więc znalazłam proste motywy przywołujące na myśl świąteczny nastrój... gwiazdki.


Wybrałam prosty (czarno-biały) wydruk w formacie papieru A4. Dla osób posiadających  możliwość wydruku na większych drukarkach polecam także format A3 oraz korzystanie z dobrodziejstw barw!

Kolejny etap to docięcie papieru tak, aby odciąć tzw. czyste marginesy. Wybrany motyw powinien pokrywać całą powierzchnię papieru.

Teraz etap składania torebki. Nie będę umieszczać tu suchych schematów jak to zrobić. Znalazłam tuzin porad i filmików na ten temat w internecie. Wybrałam chyba najprostszy film, który nawet dla osób nie znających języka angielskiego nie będzie stanowił problemu!
Link: https://www.youtube.com/watch?v=0TuSN6YeoYg

Poniżej moje "wariacje", do wykończenia których użyłam rafii w odcieniu pomarańczy.




Pokazane na fotografiach etykiety, możemy łatwo wykonać przy pomocy programu WORD korzystając z opcji "etykiety". Zachęcam do zabawy!


Wszystkiego świątecznego i nie tylko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz