środa, 1 grudnia 2010

... u mnie świąteczna praca wrze!




Ostatnio znalazłam w szafie "zapomniane" cekiny. Zakupiłam je kiedyś... może 3 lata temu? ...z myślą stworzenia ozdób choinkowych. Cekiny miały dwa odcienie: złoty i srebrny. Pomysł ozdób choinkowych odszedł w zapomniane (może nie do końca bo mam już inna koncepcję, ale o tym innym razem). 

Zakupiłam tekturę... długo zastanawiałam się nad kolorem. Stanęło w końcu na granacie!

 
Tektura miała charakterystyczną strukturę z delikatnymi wybrzuszeniami.
Dokupiłam tylko jeszcze klej "do wszystkiego"... MAGIK
Jest naprawdę rewelacyjny! Polecam do wszystkich prac domowych, a szczególnie dla osób "bawiących się" techniką scrabooking.


... i tak oto po chwili "namysłu" powstały te oto karteluszki do prezentów.


... 3 małe... złote i srebrne choineczki...


z wewnętrznymi białymi karteczkami...

...i jedna "królowa" duża - podłużna z dwoma choineczkami...


wspaniała zabawa ... i może komuś się przydadzą???


... karteczki można zakupić na mojej stronie
www.niecodzienna.netgaleria.eu
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz