wtorek, 26 lutego 2013

...coraz bliżej święta! Wielkanoc w mojej pracowni...

W tym roku dość wcześnie zabrałam się do prac przedświątecznych. Nie ukrywam, że było to spowodowane doświadczeniem z lat wcześniejszych... zawsze wszystko robię na ostatnią chwilę, taka już moja natura. Pracuję jednak nad sobą :) Na początku marca pierwszy jarmark w Sulmierzycach, potem bliżej świąt w Piotrkowie Trybunalskim. Pierwsze realizacje tegorocznych pomysłów już za mną...


Pierwsze sześć jajeczek, które wykonałam na zamówienie Pani Ewy z Koluszek, którą serdecznie pozdrawiam - to wydmuszki gęsie. Ozdobione w motywy kwiatowe ...najprawdziwszych czerwonych maków.




Wydmuszki posiadają zawieszki w postaci wstążeczek, można je wygodnie zawiesić jak również umieścić w wielkanocnym koszyczku.



Druga wersja tegorocznych wydmuszek to ciepły i słoneczny motyw polnych słoneczników.



...to także idealna ozdoba wielkanocnego stołu. Każda wydmuszka inna, wzory wybierałam sugerując się tym, co proponują firmy IHR, Ambiante, Maki, udało mi się dotrzeć także do słoneczników Van
Gogha..




...w opracowaniu zestaw błękitnych wydmuszek. Pracuję także nad wzorami łowickimi. Niebawem dodam jeszcze jakieś fotki. Pozdrawiam!

Obiecane błękitne wydmuszki...





W związku z duzym zainteresowaniem wydmuszkami z blekitnymi ozdobami... oświadczam, że może być problem z niektórymi wzorami. Postaram się jednak wykonać wszystkie zamówienie z lutego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz