niedziela, 19 czerwca 2011

M A K O W E P O L E

Wpadłam tylko na chwilę, bo czasu mało a lato już prawie za pasem... aż chce się żyć! Nie wiem jak Was, ale mnie bardzo motywuje taka pogoda (mam na mysli słoneczko) do twórczego myślenia.
Od dawno inspirował mnie motyw czerwonych maków... ale takich prawdziwie czerwonych!
Dawno temu namalowałam mały olej "MAKOWE POLE":
oraz akwarelkę:
http://www.niecodzienna.netgaleria.eu/rysunek-malarstwo-katart,29.html
i to tyle....

Teraz wena wróciła w trochę innej postaci.... zainspirował mnie motyw na decoupage i tak w niedługim czasie powstał duży kufer...
... z motywem najprawdziwszych polnych maków. 
Przywołują u mnie smak lata i zabawy na polnych łąkach dziadków!

... zaraz potem pojawiło się zamówienie na herbaciarkę... taką dużą, z prawdziwego zdarzenia!





... już niedługo realizacja zamówienia na tacę...

do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz