niedziela, 20 lutego 2011

Biało... bielutko... bielusieńko...


Zawsze marzyłam o zrobieniu czegoś dla siebie :) Może wyda Wam się to dziwne, ale jak mawia staropolskie przysłowie "szewc bez butów chodzi". Idealnie sprawdza się to w moim przypadku...
Cokolwiek zrobię dla siebie, nie dla galerii, ... zaraz pojawia się "Znajoma", albo "Siostra", albo "Znajoma mojej Mamy" i owy przedmiot znika owiany nutą zapomnienia...
Obiecuję sobie już od dłuższego czasu, że ta szkatuła będzie tylko moja!



Szkatuła dość duża... 20 x 30 x 14 cm, z wyjmowaną wkładką. Idealna do przechowywania biżuterii. Myślę, że pomieści moje klejnoty...




... jeszcze kilka zbliżeń...





... i jeszcze kilka fotek moich ostatnich wyrobów z minerałów i srebra próby 925
Bransolety:


kwarc błękitny, bursztyn naturalny i srebro pr. 925


howlit niebieski beczka w połączeniu ze srebrem


howlit zielony pastylka ze srebrnymi poduszkami i kulą...


wiosenne howlity, lawa wulkaniczna i szklana kula Jablonex


cytryn plastry i fasetowane szkło Jablonex

Może komuś sie spodobają?

4 komentarze:

  1. Jest piękna....nie oddawaj jej nikomu :) !!!

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowy egoizm jest bardzo dobry:)
    Szkatułka bardzo funkcjonalna i delikatna:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ta szkatułka i kolorystycznie prawie pasuje do kożdego pomieszczenia:) Ja na Twoim miejscu bym ja zatrzymala dla siebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie szewc bez butow chodzi;) Ja juz tak cos ze 3 lata robie sobie pudelko na herbate;) I nie zanosi sie, zeby w najblizszym czasie na planach sie skonczylo. Bardzo podobaja mi sie postarzenia, ale motywy wycielabym dokladnie, tylko domalowujac im "podloge", zeby nie wisialy w przestrzeni. Jak kleisz serwetke z identycznym tlem jak podloze, tlo serwetki duzo lepiej sie wtapia, jesli motyw wyrwiesz, a nie wytniesz.

    OdpowiedzUsuń